2011. szeptember 26., hétfő

Kísérleti nyuszi

Erzsi jóvoltából kezdek közelebbi barátságba kerülni az angórával. Kaptam egy adag szépséges nyusziszöszt, de nem mertem hozzányúlni, hetekig csak nézegettem, gyönyörködtem benne. Erzsi megmutatta, ő hogyan bánik ezzel a szinte tapinthatatlanul finom, pihés szösszel, ettől egyszeriben nekibátorodtam, és próbaképpen megfontam egy 6g-os adagot. Látni szerettem volna, mit mutat cérnázva, de mivel lusta voltam kétfelé venni, összenavahóztam (milyen szép magyar szó is ez...).

2011.09.26. 101

Egészen különleges élmény volt fonni! Kissé fényes, sima felületű, hihetetlenül vékony és rövid szálú, és csodálatosan puha. Ezt a hatást nagyon nehéz fotón visszaadni: olyan, mint az angyalszárny. :)
Köszönöm ezt az élményt!

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Mondtam hogy nem kell tőle félni! Neked pláne nem! Szupi lett!!!!

Tündérlátta írta...

Kíváncsi vagyok mi fog készülni belőle. Én még soha nem tapogattam ilyen finomságot..én is félnék hozzányúlni.

Zsu írta...

Köszi Erzsi! :) Így már könnyebb volt, hogy megmutattad!

Tündérlátta, ebből nem sok minden jönne ki, össz-vissz 6g, húszonpár méter az egész :) A nagyobb adagból - majd, ha kész lesz - valami egészen légies, könnyű dolgot tudnék elképzelni...

Mázsa Viki írta...

Úgy látom nagyon szépen megismerkedtetek egymással! :) Én csak tapiznám, és az arcomhoz szorongatnám, olyan jó puha! :)

paribanu írta...

Én is kíváncsi vagyok mi lesz belőle:-) Nagyon finomságosnak tűnik...